طراحی لوگووین

طراحی لوگو 

لوگووین متشکل از بهترین طراحان ,کارگردان ها,عکاسان و برنامه نویسان داخل و خارج کشور است.حضور متخصصان حرفه ای در این مجموعه این آژانس را به از یکی از قدرمندترین مجموعه های گرافیکی و تبلیغاتی در داخل کشور تبدیل کرده است .بخش های مهمی که ما درآنها فعالیت داریم ( طراحی لوگو , سئو , طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ) است.همکاری با شرکت ها سازمان ها و افراد مختلف از کشورهای بزرگ دنیا این آژانس را تبدیل به یک صادر کننده ایده,خلاقیت و هنر به خارج از مرزهای کشور کرده است.

5 دليل موشن گرافيك به شما كمك مي كند تا با افراد در ارتباط باشيد

5 دليل موشن گرافيك به شما كمك مي كند تا با افراد در ارتباط باشيد

۱۰۲ بازديد ۰ نظر

5 دليل موشن گرافيك به شما كمك مي كند تا با افراد در ارتباط باشيد

اگر طرفداران بزرگ گرافيك حركت هستيم. دليل اين نيست كه آنها انيميشن هاي بسيار زيبايي هستند يا از ويژگي هاي جالب برخوردارند. به اين دليل است كه آنها روشي بي نظير براي برقراري ارتباط هستند. آنها بهترين ارتباطات تصويري را با داستان پردازي حركتي و صوتي تركيب مي كنند تا يك محتواي جذاب را ايجاد كنند كه به مارك ها كمك مي كند داستان خود را به اشتراك بگذارند ، به روش هاي مختلفي به افراد برسند و پيام خود را در يك بسته قانع كننده ارائه دهند. (به همين دليل فكر مي كنيم كه آنها در هر بازارياب محتوا تعلق دارند.)

خوب ، اما گرافيك حركت چيست؟

در مورد اين قالب مي توان سردرگمي ايجاد كرد. آيا آنها فيلم هستند؟ آيا كارتون هستند؟ در اصل ، يك گرافيك حركت اصطلاح صنعت ما براي فيلم هاي متحرك است. آنها ممكن است انيميشن هاي 2 بعدي ، ارائه 3 بعدي يا GIFS باشند. اينها ممكن است شامل جلوه هاي صوتي ، صدا يا جلوه هاي صوتي باشد. آنها همچنين ممكن است فناوري هايي مانند ويديوي 360 درجه ، واقعيت مجازي يا واقعيت افزوده را در خود جاي دهند. اما احتمالاً شما به عنوان فيلم هاي متحرك با آنها بيشتر آشنا هستيد.

مثال: ما اين گرافيك ساده را ايجاد كرديم تا به Intuit كمك كنيم توضيح دهد كه چگونه برنامه Google Calendar براي Quickbooks كار مي كند. (درباره نحوه كمك به فيلم هاي توضيح دهنده به مارك تجاري شما بيشتر بياموزيد .) 

چگونه Motion Graphics به برندها كمك مي كند؟

يك استراتژي محتواي سالم شامل تركيبي از مطالب ، از جمله مقالات ، اينفوگرافيك ، كتابهاي الكترونيكي و موارد ديگر است. اما هيچ منكر وجود ندارد كه بيشتر و بيشتر به فيلم علاقه مند هستند. سيستم عامل هاي رسانه اي بيشتري از ويديو پشتيباني مي كنند ، و مردم ترجيح مي دهند - در صورت عدم انتظار ، اطلاعات را در آن بسته تحويل دهند. (طبق بررسي هاي سطح فراتر از سال 2014 ، 40٪ از مصرف كنندگان گفتند كه ترجيح مي دهند يك فيلم با نام تجاري تماشا كنند تا همان اطلاعات را بخوانند.)

براي بازاريابان ، اين يك فرصت جالب براي كشف گرافيك هاي حركتي است. مهم نيست كه نياز به ارتباط شما باشد ، در همه نقاط لمسي برنامه هاي كاربردي زيادي براي گرافيك حركت وجود دارد.

  • تبليغات سنتي: تبليغات آنلاين يا تلويزيوني (ملي يا منطقه اي).
  • فيلم هاي تبليغاتي: فيلم هاي ويروسي ، مطالعات موردي ، توصيفات ، بررسي محصولات — هر چيزي كه كار يا مارك شما را تبليغ مي كند. ممكن است تحريريه يا تبليغاتي باشد.
  • فيلم هاي توضيح دهنده: مقدمه ها ، نماي كلي ، روندها ، آموزش محصولات ، خدمات يا ايده ها.
  • فيلم هاي بازاريابي فرهنگي: محتوا براي نشان دادن نام تجاري ، افراد يا دلايل خود.
  • فيلم هاي اجتماعي: محتوا براي جذب تعقيب كنندگان در اجتماعي: Facebook ، Instagram ، Snapchat ، YouTube و غيره ممكن است سرگرمي آموزشي يا خالص باشد. (طبق اطلاعات Tubular Insights ، 46٪ از مصرف كنندگان گفتند كه به دليل تماشاي يك فيلم با نام تجاري در رسانه هاي اجتماعي خريدي انجام داده اند.)
  • وثيقه فروش: اطلاعات شركت ، اطلاعات مربوط به محصول يا هر چيزي كه يك تيم فروش به طور مرتب از آن ارتباط برقرار مي كند. (تبديل آن اطلاعات به گرافيك حركت مي تواند باعث صرفه جويي در وقت و انرژي شود.)

5 بزرگترين مزاياي گرافيك حركت

چه چيزي باعث مي شود گرافيك حركت بسيار ويژه شود؟ اين تركيبي از كارهايي است كه آنها براي بيننده انجام مي دهند و نحوه كمك به شما براي گفتن داستان برند شما.

1) آنها از نظر عاطفي فريبنده هستند

گذشته از اينكه توجه كنيم ، گرافيك حركتي بر احساسات ما تأثير مي گذارد. اين در واقع يك پاسخ بيولوژيكي است. با تشكر از پديده مسري عاطفي ، ما بلافاصله احساسات تجربياتي را كه مي بينيم در يك صفحه نمايش همدلي مي كنيم و آينه مي دهيم. (به همين دليل در يك فيلم ترسناك يا شادي در يك رام كام ، ترس جسمي را تجربه مي كنيد.)

وقتي داستانهاي عاطفي را مي گوييد ، گرافيك هاي متحرك ابزارهاي زيادي براي كمك به برقراري ارتباط به شما مي دهند. موسيقي مود ، صداگذاري قدرتمند و تصاويري خيره كننده همگي مي توانند براي ساختن يك داستان تأثيرگذار با هم همكاري كنند. (در اين يادداشت ، گرافيك هاي متحرك مي توانند كنترل بيشتري در نحوه گفتن داستاني نسبت به ساير قالب هاي ويديويي به شما بدهند ؛ توليدات اكشن زنده به مواردي مانند بازيگران ، مجموعه ها ، آب و هوا و غيره تكيه دارند كه كنترل كردن نتيجه با حركت سخت تر مي شود. اگر در صفحه داستاني است ، مي توانيد اين كار را انجام دهيد.)

مثال: ما با ماموريت عدالت بين المللي همكاري كرديم تا يك گرافيك تحرك ايجاد كنيم كه به چالش پايان دادن به خشونت روزمره در سراسر جهان مي پردازد. از طريق صدا و تصوير ، اهميت اين مسئله جدي را بيان كرديم.

2) آنها اطلاعات را براي فهم آسان تقسيم مي كنند

ارتباط تصويري بسيار مؤثر است زيرا نحوه پردازش مغز شما اطلاعات را هدف قرار مي دهد. در واقع ، پردازش بصري تقريبا سريع است. (يك مطالعه MIT در سال 2014 نشان داد كه مي توانيد اطلاعات تصويري را به اندازه 13 ميلي ثانيه پردازش كنيد.) به همين دليل است كه مي توانيد آنها را بفهميد. از طريق قصه گويي بصري ، گرافيك هاي متحرك به تجزيه اطلاعات پيچيده كمك مي كنند و پيام را به سادگي و واضح تحويل مي دهند. اين به ويژه براي:

  • آموزش: گرافيك حركت هر زمان كه بخواهيد نمايش دهيد عالي است ، نه فقط بگوييد - مخصوصاً براي فيلمهاي توضيح دهنده عالي .
  • فرآيندها: چطور كار مي كند؟ روند چيست؟ گرافيك حركت يك روش عالي براي تجزيه آن است.
  • تجسم داده ها: داده هايي كه به نظر مي رسد متراكم و غيرقابل نفوذ هستند از طريق تجسم به راحتي مي توانند زنده شوند.
  • مفاهيم چكيده: گرافيك حركت يك ابزار عالي براي روشن شدن ، ارائه زمينه يا توضيح اطلاعات است.
3) آنها يك تجربه منفعل هستند

Tubular Insights گزارش مي دهد كه مصرف كنندگان حدود 6 ساعت در هفته را صرف تماشاي محتواي ويديو در شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي مي كنند. جاي تعجب ندارد. همه ما به ياد داريم كه چرا يك معلم جايگزين يك فيلم را در كلاس قرار داد ، چرا خوشحال شديم. اين بدان معني بود كه ما مجبور نيستيم كاري انجام دهيم. گرافيك حركت يكسان است. بينندگان نيازي به خواندن ، كشف داده ها يا انرژي ذهني زيادي ندارند. آنها فقط بايد بازي را فشار دهند و بنشينند. (بخاطر داشته باشيد كه بيشتر مصرف كنندگان بيشتر از خواندن تماشا مي كنند.) هنگامي كه شما نياز به ارسال پيام حاوي متن داريد ، انجام اين كار با گرافيك حركت ، مصرف آن را براي بينندگان آسانتر مي كند.

4) قابل بازگرداندن هستند

اكنون كه سيستم عامل هاي اجتماعي و رسانه اي از ويدئو پشتيباني مي كنند ، مي توانيد گرافيك حركت خود را در بسياري از مكان ها و از بسياري جهات پخش كنيد و به گسترش چرخه حيات يك كمپين كمك كنيد. ممكن است يك ويديو ايجاد كنيد تا محتوا را متناسب با گروه هاي خاص ايجاد كنيد. شما ممكن است گرافيك حركت خود را به يك ارائه يا كتاب الكترونيكي اضافه كنيد. با مباحث هميشه سبز يا فيلم هاي توضيح دهنده ، شما يك قطعه از ارتباطات به خوبي طراحي شده داريد كه مي تواند سالها به خوبي در خدمت شما باشد.  

مثال: در سال 2011 ما يك گرافيك حركت مفيد براي توضيح ارزش تجسم داده ها ايجاد كرديم . ما به عنوان كارشناسان تجسم اطلاعات ، ما مي خواهيم چيزي كه مفهوم را از همه طراحان گرفته تا بازارياب هاي مارك تجاري براي همه خراب كند ، كند. اين يكي از محبوب ترين فيلم هاي ما است و ما 6 سال بعد دائماً آن را در محتواي خود ارجاع مي دهيم. 

5) وقتي كوتاه مي آييد عالي هستند

بيشتر گرافيك هاي حركت 30 ثانيه تا 3 دقيقه طول دارند ، كه در هنگام نياز به ايجاد ASAP ضربه اي فوق العاده مفيد است. (اين امر به ويژه در مورد اجتماعي مفيد است. طبق يك مطالعه فيس بوك در سال 2015 ، حتي تماشاي ويديوي زير 10 ثانيه مي تواند به افزايش آگاهي از برند و ايجاد قصد خريد كمك كند.) با تركيب صوتي و تصويري ، گرافيك هاي متحرك از اطلاعات انسان استفاده مي كنند- توانايي پردازش ، به شما امكان مي دهد با محتواي كمتري بگوييد. آنچه در يك مقاله 1500 كلمه اي توضيح داده مي شود را مي توان در عرض يك دقيقه نشان داد. يك روند پيچيده را مي توان در 15 ثانيه بصري توضيح داد. ماهيت بصري آنها همچنين اگر در محيطي باشيد كه نمي توانيد به صدا و سيما تكيه كنيد ، گرافيك حركت را مفيد مي كند (به عنوان مثال ، يك طبقه نمايش شلوغ)

مثال: ما با NBC Universal همكاري كرديم تا يك گرافيك متحرك را ترغيب كنيم كه آمريكايي ها را براي كاهش ضايعات مواد غذايي تشويق كنند. به جاي يك مقاله طولاني ، اين فيلم 45 ثانيه اي شامل داده هاي شوراي دفاع از منابع طبيعي و يك نكته سريع براي كمك به بينندگان بود.

نحوه شروع ساخت گرافيك حركت

گرافيك حركت يك ابزار عالي براي بازاريابان است ، اما تنها در صورتي كه با اهداف و داستان شما هماهنگ باشد. نگاهي به نحوه تفكيك قالبهاي ارتباط بصري ما بيندازيد تا بدانيد كه آيا گرافيك حركت انتخاب مناسبي است يا خير. اگر آماده شروع به ساختن آنها هستيد ، نكات مربوط به ما در مورد هر مرحله از مراحل را بررسي كنيد:

براي تهيه موشن گرافيك در كرج مي توانيد روي لينك مربوطه كليك نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.