طراحی لوگووین

طراحی لوگو 

لوگووین متشکل از بهترین طراحان ,کارگردان ها,عکاسان و برنامه نویسان داخل و خارج کشور است.حضور متخصصان حرفه ای در این مجموعه این آژانس را به از یکی از قدرمندترین مجموعه های گرافیکی و تبلیغاتی در داخل کشور تبدیل کرده است .بخش های مهمی که ما درآنها فعالیت داریم ( طراحی لوگو , سئو , طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ) است.همکاری با شرکت ها سازمان ها و افراد مختلف از کشورهای بزرگ دنیا این آژانس را تبدیل به یک صادر کننده ایده,خلاقیت و هنر به خارج از مرزهای کشور کرده است.

حقايقي جالب درباره ميوه‌ها و سبزيجات

حقايقي جالب درباره ميوه‌ها و سبزيجات

۱۰۸ بازديد ۰ نظر

_. معني برچسب‌هاي روي ميوه‌ها چيست؟اگر كد چهار يا پنج رقمي ميوه با عدد سه يا چهار شروع شود، يعني ميوه به روش كشاورزي مدرن و با كود‌هاي شيميايي مصنوعي و آفت‌كُش‌ها رشد پيدا كرده است.اگر كد پنج رقمي با عدد هشت شروع شود، معني برچسب روي ميوه‌ها حكايت از دستكاري‌شدن محصولات از لحاظ ژنتيكي خواهد داشت.ميوه‌هايي كه كدشان با عدد نُه، شروع مي‌شود، ميوه‌هاي ارگانيك هستند. يعني خبري از كود‌هاي مصنوعي، آفت‌كش‌ها، مواد شيميايي و اصلاحات ژنتيكي در توليد آن‌ها نيست.
_. محبوب‌ترين ميوه جهان چيست؟گوجه فرنگي محبوب‌ترين ميوه جهان است! بله درست خوانديد و گوجه فرنگي‌ها در اصل در خانواده ميوه‌ها دسته بندي مي‌شوند. ۹۴.۵درصد از وزن كل يك گوجه فرنگي را آب تشكيل مي‌دهد.
_. راه‌هاي تشخيص يك هندوانه رسيدهقسمت زيرين هندوانه داراي نقاط زرد رنگ متمايل به كرم باشد. اين جايي است كه هندوانه با زمين تماس داشته و در آفتاب رسيده است، بنابراين هر چه تيره‌تر باشد بهتر است اگر اين نقطه سفيد رنگ باشد يا حتي وجود نداشته باشد، احتمالا به اين معني است كه هندوانه خيلي زود برداشت شده است و رسيده نخواهد بود.همچنين يك هندوانه خوب و رسيده داراي رنگ سبز تيره و در ظاهر مات است. هندوانه بايد نسبت به اندازه‌اش سنگين به نظر برسد، كه نشانه‌اي بر پرآب بودن، خوب و رسيده بودن آن است. سعي كنيد وزن هندوانه را نسبت هندوانه با اندازه مشابه آن مقايسه كنيد؛ هر كدام كه سنگين‌تر باشد رسيده‌تر است.
_. هر انار چند دانه دارد؟به طور متوسط هر عدد انار بسته به اندازه اش داراي ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دانه مي‌باشد. انار سرشار از ويتامين K، C و فيبر است.

_. كدام سبزي براي اولين بار در فضا پرورش يافت؟در سال ۱۹۹۵، سيب زميني اولين گياهي شد كه در فضا رشد كرده
_. كدام يك حاوي ويتامين C بيشتري است؟ پرتقال يا كيوي؟
عليرغم شهرت پرتقال به دليل داشتن ويتامين C، با اين حال كيوي تقريباً دو برابر پرتقال ويتامين C دارد. اين ميوه همچنين سرشار از پتاسيم و مس است.
_. گرانترين ميوه جهان كدام است؟«يوباري» ميوه‌اي شبيه به طالبي بوده و بسيار شيرين و آبدار است و در كشور ژاپن پرورش داده مي‌شود. اين طالبي گرانقيمت‌ترين ميوه جهان است كه هر عدد از آن ۲۳هزار دلار (معادل ۲۷۰ميليون تومان) قيمت دارد
_. بدبوترين ميوه جهان چيست؟ميوه دوريان! اين ميوه در كشور‌هاي جنوب شرق آسيا مثل مالزي، اندونزي و تايلند رشد مي‌كند و اتفاقا طرفداران زيادي هم دارد. بوي آن تركيبي از بوي تخم‌مرغ گنديده، بوي جوراب و بوي تعفن زباله است
_. پتاسيم سيب زميني از موز بيشتر استما براي تقويت عضلات و كنترل فشار خون به پتاسيم نياز داريم كه موز داراي مقادير زيادي از آن است، اما آن‌ها بهترين و غني‌ترين منبع پتاسيم نيستند. چرا يك سيب زميني را به جاي آن امتحان نمي‌كنيد؟ سيب زميني پتاسيم بيشتري از موز دارد دارد. 
_. كلسيم موجود در انجير برابر با شيرفرزندانتان به خوردن شير علاقه‌اي نشان نمي‌دهند؟ به جاي ريختن يك ليوان شير ديگر مي‌توانيد چند دانه انجير به آن‌ها بدهيد
_. سيب بيشتر از قهوه به شما انرژي مي‌دهد سيب به لطف كربوهيدرات، ويتامين و مواد معدني بسيار زياد، به شما كمك مي‌كند تا در تمام طول روز انرژي داشته باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.