طراحی لوگووین

طراحی لوگو 

لوگووین متشکل از بهترین طراحان ,کارگردان ها,عکاسان و برنامه نویسان داخل و خارج کشور است.حضور متخصصان حرفه ای در این مجموعه این آژانس را به از یکی از قدرمندترین مجموعه های گرافیکی و تبلیغاتی در داخل کشور تبدیل کرده است .بخش های مهمی که ما درآنها فعالیت داریم ( طراحی لوگو , سئو , طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ) است.همکاری با شرکت ها سازمان ها و افراد مختلف از کشورهای بزرگ دنیا این آژانس را تبدیل به یک صادر کننده ایده,خلاقیت و هنر به خارج از مرزهای کشور کرده است.

ويتامين بخوريد، چاق نشويد

ويتامين بخوريد، چاق نشويد

۱۰۶ بازديد ۰ نظر

امگا۳: كمبود اين اسيد چرب ضروري باعث هوس پنير مي‌شود. امگا ۳در ماهي‌هاي روغني مانند سالمون، ساردين و كنسرو تن ماهي وجود دارد. تخم مرغ، گردو، و دانه‌هاي كتان نيز حاوي مقادير زيادي امگا ۳ هستند.
روي: سطح اين ماده معدني در افراد مسن و افرادي كه دچار استرس هستند، پايين است. كمبود زينك ،روي حس چشايي تاثير مي‌گذارد و باعث مي‌شود شكر و نمك بيشتري در غذا‌هاي خود استفاده كنيد. براي تامين اين ماده معدني مواد غذايي همچون جگر، گوشت مرغ، تخم مرغ، لوبيا سبز و مغز ميوه بخوريد.
ويتامين ب:هنگامي كه شما به اندازه كافي ويتامين ب. دريافت نمي‌كنيد، به احتمال زياد استرس و در نتيجه آن و ميل به مصرف تنقلات و پرخوري در شما تقويت مي‌شود. لازم است بدانيد ويتامين ب. در زرده تخم مرغ، سيب زميني، آووكادو، گوشت، سبزيجات تيره رنگ و ماهي قزل آلا به وفور وجود دارد.
منيزيم: كمبود منيزيم، منجر به تقويت ميل به خوردن شكلات مي‌شود. توجه داشته باشيد كه مصرف قند و افزايش استرس مي‌تواند سطح منيزيم بدن را كاهش دهد. سيب زميني، دانه ها، لبنيات، كلم بروكلي و ... منابع بزرگ منيزيم هستند.
كلسيم: كمبود كلسيم معمولا باعث ميل به مصرف شكل و نمك مي‌شود. به غير از لبنيات، مي‌توانيد كلسيم را از راه مصرف كلم، ماهي آزاد، ماهي ساردين، دانه چيا و كنجد به دست بياوريد.
آهن: در بين زنان بخصوص قبل از يائسگي شايع است. همچنين گياه خواران نيز در معرض اين كمبود هستند. كمبود آهن، ميل زياد به خوردن گوشت را افزايش مي‌دهد. با خوردن گوشت، ماكيان و ماهي، مقادير قابل توجهي از آهن مورد نياز بدن تامين مي‌شود. منابع گياهي آهن، جذب خوبي در بدن ندارند، اما اگر مي‌خواهيد از آن‌ها استفاده كنيد بهتر است ميوه‌هاي خشك، تخم كدو، حبوبات و غذا‌هاي غني شده را وارد رژيم غذايي تان نماييد. بهتر است همراه آهن، حتما ويتامين ث. مصرف كنيد تا جذب آن سريعتر و بهتر باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.