طراحی لوگووین

طراحی لوگو 

لوگووین متشکل از بهترین طراحان ,کارگردان ها,عکاسان و برنامه نویسان داخل و خارج کشور است.حضور متخصصان حرفه ای در این مجموعه این آژانس را به از یکی از قدرمندترین مجموعه های گرافیکی و تبلیغاتی در داخل کشور تبدیل کرده است .بخش های مهمی که ما درآنها فعالیت داریم ( طراحی لوگو , سئو , طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ) است.همکاری با شرکت ها سازمان ها و افراد مختلف از کشورهای بزرگ دنیا این آژانس را تبدیل به یک صادر کننده ایده,خلاقیت و هنر به خارج از مرزهای کشور کرده است.

نخل دار ها عادت خوبي دارند

نخل دار ها عادت خوبي دارند

۱۲۲ بازديد ۰ نظر

نخل دار ها عادت خوبي دارند.نخلي را كه زياد خوشه بدهد را عزيز،نمي دارند،تنبيهش ميكنند.زخمش مي زنند،خوشه هايش را با بيرحمي تمام مي برند. شايد بگوييد: آخي طفلكي ها گناه دارند، بله سخت است اما باور كنيد اين كار لطف به درخت است،با خوشه هاي زياد نخل مجبوراست انرژي اش را بين مثلا  ده خوشه،تقسيم كند و محصول خرمايي است،با كيفيت متوسط و يا حتي ضعيف.اما نخلدار پنج خوشه را فداي پنج خوشه قوي تر مي كند،و با قطع نصف خوشه ها انرژي و شيره درخت صرف پنج خوشه قوي تر ميشود. حاصلش هم خرمايي ميشود با كيفيت بالاتر و قيمت بيشتر.
ما انسانها هم كاش همينطور باشيم. آدمهاي اضافي و كارهاي اضافي را كنار بگذاريم و شيره روح مان را،صرف آنهايي بكنيم كه ماندني اند.و باعث انبساط خاطر ما ميشوندآدمهاى منفى كه باعث آزار ما هستند ، حسودان ، بخيلان ، آن هايي كه مسبب رنج و ناراحتى ما  هستند،عصاره وجودمان را مصرف مي كنند و ضعيفمان ميكنند.مراقب نخل وجودمان باشيم و خوشه هاي اضافي را با قاطعيت تمام قطع كنيم.هم خودمان تناور تر ميشويم هم محصول مان شيرين تر و گوارا تر خواهد شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.